Ron in Cannes

31 oktober 2016 - Côte d'Azur, Frankrijk

Eerst goed voltanken in Luxemburg, waarna we rustig bollen door de Provence, over prachtige kronkelwegen tussen de bergen, Slapende wolkenwaar luie wolken op pauzeren. Komen we aan in Cannes, Cannesde stad waar de sterren hun sporen achterlaten. Daar vinden we onze goede vriend Ron die we in Martinique leerden kennen. Zijn vriendin Aline, die met me contact heeft opgenomen, wist me te vertellen dat Ron in Cannes zit, bij zijn stervende vader en dat hij triestig en eenzaam is. Onze missie, hem verrassen, was enorm geslaagd, bij zonsondergang tref ik hem op een rots aan de zee. Hij was ervan ondersteboven. Zijn vader was net gestorven. Een goede massage en lachen met Laurens zijn verhalen, dat had hij nu juist nodig.
Ondertussen zijn we 30km verder, richting Spanje, de kust af en zien we een bootje voor onze neus gestrand, Bootje gestrandmooi gepresenteerd.

Nachtje strand

Geslapen naast het strand, hier mag een mobilhome staan, uit seizoen. In Cannes is het een ramp voor mobilhomes, nergens mag je staan, ook niet betalend.
Ik geniet ook van de luxe van een mobilhome...wat een gemak...