Freddy Krueger

28 september 2021 - Isolella, Frankrijk

Ma 27 sept

Deze nacht hadden we katten geluidjes gehoord. Ze klonken als kreten om hulp. Ben buiten gaan zien, maar niets.
s'Morgens vroeg treffen we toch twee jonge katjes aan.

Kleine poesjes in de ochtend

Ze zijn zo mager en hongerig vooral die kleine grijze. We hebben niets enkel brood en chocolade en och ze eten het, arme diertjes. Dat betekent dat ze echt wel hongerig zijn. En zo likken van het water dat ik geef, wat een dorst ook. Wij meteen naar de supermarkt, blik kattenvoer en terug. Maar aangekomen geen poesjes meer gezien.

Wat we wel zagen was iemand met een electrisch surfbord op de achtergrond.

Een ectrische surfbord scheert langs

Onze missie vandaag is alles deftig wassen. We vinden na rondvraag een wasserette en hup hop pats alles is clean gewassen èn gedroogd. Heerlijk.
Nu wij nog en hup naar dat strand met douche.

Drogen na douche met leesboekje

Om dan lekker te drogen in't zonneke met een goei boekske.

Op weg naar het mooi plekje zien we een hond met maar drie poten. Ooh erg zo zielig, maar zie hoe goed hij het toch doet. Er is nog een andere hond en ze behoren bij het vrouwtje wat verder.

Driepikkel met baasje

Ineens lopen ze achter ons, grommend en springen langs de zijdeuren omhoog met krassende krijtgeluiden. Meteen de ruiten dicht. Wat gebeurt er hier?

We meten daarna de schade op.

Krassen op de zijdeuren van geflipte honden

Jawatte aan elke kant twee maal dit, van elke voorpoot dus, diepe krassen. Freddy Krueger-dogs. Ze meenden het. Misschien is die ene ooit aangereden door een jeep en zo pootje verloren geraakt?
Of ooit slechte chinees gegeten?

Het mooi plaatsje aan de toren Génoise de l'Isolella à Pietrosella zoeken we voor de derde keer op. Misschien zien we de poesjes, hebben nog wat jammies voor hun.

Onweerstaanbare plaats

Het is hier onweerstaanbaar.
De lucht staat in vuur en vlam.

Lucht in vuur en vlam

Wat een prachtig zicht hebben we vanuit ons bedje.

Zicht vanuit bed

1. Oempe:
    28 september 2021
    Ik dacht echt dat we een FK look a like gingen te zien krijgen ;). En zo'n krassen :o... die hadden gewoon goesting in Chinees 🤣
  2. Laurens & Woon:
    28 september 2021
    Het geluid kwam recht uit de film Nightmare on Elmstreet brrr.
    Ja in kikkerbillen voor da derde pootje 😆
  3. Unnie:
    28 september 2021
    🤣 Ikke ook FK look a like verwacht, zo zalige films he... Ocharme jullie ottoke ziet wel af hé
  4. Laurens & Woon:
    😆
    Ja arm autotje, de buitenkant zie af, maar de binnenkant wordt goed gesoigneerd 😉
  5. Eva:
    28 september 2021
    Ocharme arme dutskes van katjes🥲
    Ocharme Jimny .
  6. Laurens & Woon:
    28 september 2021
    We hebben de arme katjes ni meer gezien 😐