Sexy vrouw in bikini kost je €400

18 oktober 2021 - Posada, Italië

Za 16 okt

We hebben ons eindelijk een tool aangeschaft om afval makkelijk op te rapen. Een stok met een knijptang aan zodat je uw handen niet hoeft te gebruiken. Vooral die vieze pis- en ...-servetjes overal. Zeer appetijtelijk om naar te zien.
Een hondenstrand is hier wat verder. Laten we ze daar uitproberen. Hopelijk zien we ook veel schattige snoefies rondlopen.

Uitgestrekt Fido Beach

We zijn de enigsten, geen kwispelende knuffelbeertjes te zien op dit prachtig strand.

Geen hond te bespeuren op Fido Beach

Wel een visser die meer dan enkel Italiaans kan spreken. Duits wordt het waarmee hij en Laurens communiceren.

Visser die ook Duits spreekt

Hij zag ons al lopen met de grote vuilzak en wist ons te vertellen dat ze hier vrij streng zijn wat betreft afval. In het hoogseizien loopt de politie in burgerkledij rond, zelfs in bikini. Geweldig toch, komt er zo ineens een sexy vrouw in bikini je op de bon schrijven, omdat je stoer uw peukie wegtitst. En dat kost je dan 400 euro.

Raap me op, ikkie vies peukie-afval zijn

Natuurlijke items zoals schelpjes, zand, plantjes mag ook niet meegenomen worden. Een tekort ervan zorgt voor erosie.

Terug aan de auto lopen er twee speelse waffies. Ze behoren tot een lokale goeroe die deze plaats tot een van zijn favorieten benoemt, ik begrijp waarom. Hij weet ons te vertellen dat er een warmwaterbron is nog geen honderd kilometer van hier, de bergen in. Oooh heet water jaa dat zou ons wel heel goed doen. Ook andere leuke plaatsen duid hij aan op google maps, tof.

Tegen de late avond horen we een groep jongeren in de verte. Juist het is zaterdagavond. Ze komen dichter en dichter tot ze aan de gesloten zaak staan, enkele meters voor ons. Het zijn stoere macho's die goed beschonken zijn. Ze beginnen het kot met tafels en stoelen af te breken, kleine crimineeltjes zijn het. We hebben geen zin om af te wachten wat ze gaan doen als ze onze auto in hun vizier hebben. Dus om problemen te vermijden besluiten we een rustig plekje elders op te zoeken. In zo'n geval als dit is het beter om tussen een hoop andere toeristen te staan. De ene parking na de andere zijn autoloos, het is duidelijk off-season. We belanden uiteindelijk op een zeer afgelegen, maar ook mooie plaats en hopen dat er geen lastposten hier hun ergernissen komen botvieren. Als het zo is, zijn we een vogel voor de kat waar niemand ons ziet of hoort.

Zo 17 okt

Het was gelukkig een heerlijk rustige nacht en in klaarlichte dag zie je weer de pracht van de natuur.

Vetschillende rivieren kronkelend de zee in

Hier lopen verschillende rivieren kronkelend de zee in.
Een zeer aangename verrassing is dat hier zeer weinig afval ligt.

Ontwaken met wandeling op strand

Het is echt zoeken om iets te vinden voor de vulling van onze zwarte kerstmanzak.

Bijna geen afval om zak te vullen

Wow ongelooflijk, het bestaat toch, super.

Mooi strand mey leuke paadjes

Een leuk strand met enkele cactusjes

Weinig cactussen

of veel cactussen.

Veel cactussen

Ooh zie hoe leuk, een bergtop volledig bedekt met een stadje en als kers op de taart, een kerk.

Dorpje gebouwd over heel de rots

Oei, een zelfmoordvisje, heeft zichzelf op het droge gegooid, arme stakker.

Zelfmoordvisje

Er komt een lokale toe. Een sympathieke visser die vandaag zijn geluk wil beproeven. Hij woont in Nuoro, 50 km verder de bergen in en spreekt gebrekkig Frans.

In de namiddag krijgen we een hongertje. Het is ongelooflijk dat er steeds op een zondag een supermarkt in de buurt is die open is. Die luxe hebben we thuis niet.
Er staan enkele tafels met banken onder bomen. Deze morgend hebben we er ontbeten en voor de lunch trekken we er weer met onze marchandises. De visser zit er ook, maar heeft helaas nog niets gevangen. Hij biedt ons zijn resterende rode wijn aan, wat nog behoorlijk veel is en dringt aan om ze te houden.

Rode wijn gift van de sympathieke lokale visser

Hij heeft ze zelf gebrouwen en de wijn is heerlijk. We bedanken de lieve man en wensen hem natuurlijk veel succes.

Hij moet helaas met een kale buit naar huis. Jammer terwijl het daar vol vis zat. We hebben ons uren geamuseerd, zittend aan een brug, de vissen, mini tot wel 40 cm lang, te voederen met wat brood.

Zittend op de brug de visjes voederen met brood

Misschien vonden ze ons droog brood interessanter dan zijn aantrekkelijk lokaas? Vissen laten zich niet zomaar vangen hahaha.

1. Mir:
    18 oktober 2021
    Zeg, gij gaat ervan uit dat die politieagente in burger (bikini burger) nog sexy is ook…. Das dan wel te hopen.
  2. Laurens & Woon:
    18 oktober 2021
    😂😂 elke vrouw in bikini is toch sexy 😂😂